מדריך השכרת מקררים במרכז

תוכן עניינים

4/5 - (1 vote)

כאשר מארגנים אירוע באופן עצמאי, למשל יום הולדת בפארק השכונתי או אפילו שבעה בחצר הביתית, יש צורך לתת לאורחים הרגשה נוחה ככל שאפשר. הדרך לשם עוברת בין היתר בהשכרת ציוד לאבלים, השכרת מזרונים, אוהלים ועוד, אך גם בהגשת כיבוד שחייב להישאר טרי לאורך זמן. במרבית המקרים המקרר הביתי לא יכול לעמוד במשימה מבחינת כמויות ולכן כדאי לחשוב על האפשרות של השכרת מקרר גדול או מספר מקררים קטנים. מתכננים אירוע ומחפשים שירות השכרת מקררים במרכז הארץ? להלן מה שתמצאו אצל חברת השכרה מקצועית שכדאי להתקשר עימה.

 

באלו מקרים כדאי לשקול השכרת מקררים במרכז?

כאמור, השירות מתאים לכל מי שרוצה לארגן אירוע באופן עצמאי מחוץ לאולם אירועים מסודר – יום הולדת, חתונה או בר/ת מצווה על החוף, בפארק, בחצר הביתית ולמרבה הצער גם במקרה של סוכת אבלים שרוצים שתכלול גם שתייה קרה וכיבוד בכמויות גדולות לאורך כל ימי השבעה. גם מארגני פסטיבלים וירידים יכול לנצל את שירותי ההשכרה על מנת למכור שתייה לכל המגיעים למתחם.

 

חברת השכרת מקררים במרכז – אילו מקררים תמצאו אצל חברה איכותית?

חברה איכותית לשירותי השכרת מקררים במרכז הארץ, תציע לכם מגוון רחב של מקררים בהתאמה אישית מושלמת לצרכים. סוגי המקררים נחלקים באופן הבא:

  • גודל וטמפרטורת קירור – ממקררים קטנים ועד גדולים ונפחיים יותר. עם אפשרות לקירור או הקפאה בלבד או שילוב של שתי האפשרויות.
  • עומדים לעומת שוכבים – מקררים עומדים מתאימים בדרך כלל לצרכי קירור של עד 2 מעלות. הם משמשים לקירור משקאות ומנות מזון מוכנות. מקררים שוכבים הם לרוב מסוג המקפיאים ומאחסנים מנות מזון למשך זמן ממושך יותר, גלידות וקינוחים אחרים.
  • מנגנוני פתיחה – ניתן למצוא מקררים בעלי דלתות כפולות, עם דלת יחידה צירית או לחלופין, מנגנון של פתיחת דלתות באמצעות הזזה. הבחירה צריכה להיעשות בהתאם לתנאי השטח כך שניתן יהיה להשתמש בהם בנוחות מרובה.
  • דלתות אטומות לעומת שקופות – ישנם מקררים עם דלתות זכוכית שמאפשרים לראות אילו מוצרים מאוחסנים בתוכם. הם מתאימים מאוד כאשר מעוניינים למכור מזון ושתייה במתחמים שונים.

 

חשוב מאוד לוודא כי המקרר שתבחרו אכן מתאים לסביבת העבודה שלו בתקופת השימוש. הפרמטרים שיש לעמוד עליהם כוללים רוחב, גובה, עומק והתאמה לחיבור חשמל.

שירות השכרת מקררים – קריטריונים של איכות שחשוב לבדוק

אף אחד לא מעוניין להוציא כספים על השכרת מקרר או על מקפיא להשכרה ולגלות בסופו של דבר שהוא שלא מגיע לטמפרטורות הנמוכות הרצויות והורס את השתייה והמזון, או לחילופין מקרר יותר מידי ומקפיא את התכולה שבתוכו. כאשר מדובר במזון ושתייה אין מקום לטעויות. עם חברת השכרת מקררים בעלת מוניטין, אתם יכולים להיות רגועים, כך גם לגבי השכרת שולחנות, כסאות או כל דבר אחר. כל המקררים של חברה שכזאת יעברו בקרת איכות קפדנית לפני שיצאו ללקוח וההתקנה בשטח תבוצע בקפדנות ובמקצועיות. סממן נוסף של איכות כשמתקשרים עם חברת השכרת מקררים במרכז הוא היכולת לספק שירותים משלימים כגון השכרת כסאות, שולחנות, מזרונים ועוד, וכל זאת במהירות הנדרשת ולמקומות רבים בארץ.

 

ומה לגבי המחיר?

המחיר של שירותי השכרת מקררים במרכז הארץ הוא עניין שנקבע פר מקרר, גודלו וסוגו וגם במרחק ההובלה והקושי בהצבת המקרר בשטח (יש הבדל בין הצבה פשוטה של מקרר בחצר הבית לבין התקנה של מספר מקררים בפארק רחב ידיים, מה שמחייב גנרטור). בדומה להשכרת ציוד לאבלים, מזרונים, שולחנות או כל ציוד אחר, המחיר יכול לרדת ככל שתשכירו לתקופה ארוכה יותר וככל שתרכשו חבילה שכוללת גם השכרה של פריטים נוספים מהחברה. אם יש לכם אפשרות להוביל את המקרר בעצמכם ליעד, גם זה יוריד את המחיר.

שאלות נפוצות – וגם תשובות!

בחברת רוניאל אוהלים מציעים לכם מגוון רחב של מקררים להשכרה ומציעים את השירות בכל ערי המרכז. תוכלו לבחור מבין מקררים גדולים או קטנים, שוכבים או עומדים, שקופים או אטומים ועם מנגנוני פתיחה וסגירה שונים. הבחירה צריכה להיעשות על פי מספר האורחים הצפוי, כמו גם תנאי השטח בהם יוצבו המקררים.
באירועים רבים מקובל להגיש כיבוד לאורחים, כשחשוב שמנות המזון יישארו טריות וכי השתייה תהיה צוננת ולא בטמפרטורת החדר. כשמארגנים אירוע באופן עצמאי, אין סיבה שמה שמקובל באולמות וגני האירועים, מקררים איכותיים שבהם ניתן לאחסן את הכיבוד המוגש, לא יהיה גם אצלכם. תוכלו להשכיר מקרר אחד או שניים גדולים או כמה קטנים ולשדרג את רמת האירוח שלכם בכמה רמות.
בוודאי! הרי לא הגיוני שתסחבו מקרר בעצמכם! צוות חברת ההשכרה ידאג להוביל את המקררים עד אליכם ולכל מקום שתרצו – בין אם מדובר בחצר הביתית שלכם, בפארק השכונתי או בחוף הים. חברת ההשכרה גם תדאג לכם לגנרטור מתאים ולהתקנת המקררים בשטח, כך שלא תצטרכו להתאמץ משום בחינה שהיא.
פייסבוק
לינקדאין
ווטסאפ
כתבות נוספות שיעניינו אותך